Det har gått 5 månader sedan sist!

Hey y'all!

5 månader sedan jag skrev här. Ska väl ta upp det här kanske. Det är ju inte direkt så att jag är en sån där seriös bloggare, haha, jag är nog så långt ifrån det som möjligt. Vanligtvis uppdaterar jag inte speciellt ofta, jag läser inte ens bloggar, eller jo, förutom dom närmaste. Men det kan väl vara gött att skriva av sig ibland.

Nu är jag hemkommen från NZ iaf. Att vara hemma känns lite konstigt, naturligtvis. Det har varit en väldigt lärorik period, underbar men utmannade!

Men det fins nya planer att åka iväg och till hösten lär vi märka vad det slutgiltiga blir :)

Kan tyvärr inte lägga upp foton nu, det får bli en annan gång.

Om ett tag ska jag in till stan, har bestämt mig för att inte dricka. Ska spara mig lite till midsommar och dagen efter det ska vi till Frankrike :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0