Wazzzzzzzzzup? Mustaschen är borta!!

Vad betyder egentligen "whats up", är det "hur mår du" eller "vad gör du". När jag säger det så menar jag "vad gör du" i alla fall..

Kom hem för en stund sen från stan. Började med att klippa mig, syns knappt - skönt, jag vill ha kvar mitt långa hår. Ska göra lite ljusa slingor i helgen, hoppas det blir bra. Sedan nopprade och färgade jag ögonbrynen. Tyckte noppringen gjorde skitont stundtals. När hon var klar med det frågade hon "vill du att jag ska bort hårstråna här" (på sidan av överläppen, japp - jag har mustasch, de flesta tjejer har det om man kollar riktigt noga). Så visst fick hon göra det, hon använde ngt snöre och FY FAN vad ont det gjorde!! Fast det är det värt, för även om inte mustaschen syndes speciellt mkt så känns det jättelent och gött nu, + att den där tråden gör så att det bara blir mindre och mindre hår, inte mer som många andra metoder ger upphov till.  

Sedan träffade jag Sofie och vi tog en stanrunda. Jag köpte lite allt möjligt, en perfekt grej som jag ska ha med mig till NZ bland annat ;) Sätta in pengar på banken och växla får jag göra en annan dag snart. Ska ta en sista stanrunda ngn dag nu snart och köpa det sista behövliga.
Efter det skjutsade Sofie hem mig till John. Där satt vi och snackade skit och lyssnade på musik. Har ca 220 låtar på min mp3 nu så det är bra, saknas dock svenska klassiker... Fick käka Johns underbara fläskfilégryta också, han är väldigt bra på att laga mat om man ska erkänna.. Har ringt han ett antal ggr de senaste veckorna bara för att fråga om ingredienser. Mätt och belåten skjutsade John mig till Martin där jag väntade på mamma.

Ska snart äta cornflakes och dricka nyponsoppa för den som undrar.



Ser ut som att jag balanserar den där grejen på huvudet..

Vad ska man se för film ikväll då.... Har ingen jag känner för att se, får väl offra mig och se ngt skit. När jag tänker så brukar jag ofta tycka att filmen är jättebra.

Jag har en öppnad chipspåse här bredvid mig, ska försöka att inte röra, är ju inte ens sugen. Hur ska detta sluta.

Pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0