Har man börjat bli senil?

Gomorn!

Idag fick jag ta mig en liten sovmorron, skönt det.

Igår jobbade jag, stod i "godishörnan". När jag skulle lämna tillbaka växel så vart det typ stopp i huvudet på mig, tog skitlång tid att komma på hur mkt pengar de skulle ha tillbaka och ifall jag sedan skulle berätta ngt till nån så blev det stopp i huvudet också. Kanske håller man på att bli senil :S Nu imorse när mamma frågade när jag skulle in till stan så var det totalt stopp i huvudet, jag tänkte ett par sekunder sedan sa jag "vad ska jag göra i stan".

Var förbi Hanna och Martin en sväng efter jobbet. Hos Hanna hämtade jag upp mina sista grejer, kanske ngt av det som jag ska ta med mig till NZ, packningen är faktiskt inte klar, jag ska gå igenom allt igen och bla bla.

Nu på förmiddagen så ska mamma förhoppningsvis färga ljusa slingor på mig, på eftermiddagen får jag se vad som händer. Vi tänkte att vi kanske skulle till grand och bubbla och äta middag, men nepps, det var fullbokat. Tror jag ska träffa John på eftermiddagen om inte han har några andra planer, sedan blir det nog att göra ngt lugnt ikväll.

Gääääääääääääääsp.

Förresten, vi hade fått svar från Indianen som Elin och jag träffade i Grand Canyon, Elin mailade han igår, fast att det var meningen att vi skulle göra det för tre månader sen, så här svarade han:

Hello Elin,  

I want you to know that it was my HONOR to share our country with two BEAUTIFUL young women from Sweden. The photo's are beautiful.  

I THANK YOU for sharing your BEAUTY with me on your visit. Take care and maybe one day I will visit you in Sweden.   Wilfred Whatoname

Den människan var så coool. Han bjöd oss på Skywalken och foton och allt möjligt. Han umgicks med oss i två timmar och vi fick gå förbi köer och allting, han verkade vara lite av en boss där. Hans släkt hade varit framstående i deras indianstam.
Vi fick med oss en varsin platt sten från Grand Canyon där han ritat olika symboler och berättat vad alla står för. Om vi ngn gång kände oss ensamma så skulle vi ta stenen mellan händerna så skulle det bli bättre. Jag ska ta med min sten till NZ.
En trevligare människa får man leta efter!



Nu ska jag visst slinga håret!
Mwaaaaaaa Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

haha aa men lite väl utseendefixerad känner jag :P

2009-01-10 @ 23:10:47
URL: http://elin87.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jo det är sant :p Vi kanske var extra vackra den dagen, kineserna/japanerna verkade se ngt speciellt också :S hahaha

2009-01-11 @ 10:50:09
URL: http://saralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0