Sugar Pie, Honey Bunch

Hey!

Ännu en fredag då, helg ikväll vill säga. Inte har man mkt helgkänsla dock, det blir nog mer så när man har ett vanligt 9-5 jobb. Men visst känns det ändå lite speciellt med fredagskvällarna.

Morgonen/förmiddagen har jag spenderat med att prata med en viss person, hur underbart är inte det, sitta och käka frukost medan man ser personen man tänker på i cam. Herregud vad det hade underlättat om han hade varit från England eller ngt, då hade det ju inte varit ett problem att åka upp en helg. Men självklart ska det ligga så långt från Sverige som möjligt, typiskt haha.

Om en timma eller så ska jag träffa pappsen, åka hem dit och ta en promenad med Cappe, sedan ska jag visa fallskärmsbilder och USA bilder. Sedan blir det att åka in till stan igen och ikväll är det jobb som gäller.

Imorn ska vi ha lite folk här, bland annat våra mammor. Det ska bli kul, dom får komma hit och dricka lite vin. Vi hade tänkt oss att vi skulle klä ut oss eller ngt, men det blir nog inte så. Jag kanske kör på lite 80-talstema ändå men lite glitter och så. Får se om det blir ngn utgång, känner inte för det just nu. 

Rubriken, låten, blir man så himla glad av, en låt som jag har lovat att jag ska krossa en viss annan person på att dansa till ;)

Lite fallskärms provsmak:

 
Självklart skulle man vara först ut ur planet! Min instruktör Ross var den bästa! HAHA, snygga glajjor ;)

Herregud, här går det fasligt fort!

Överlycklig :D

Nu ska jag fixa till mig en smula, sedan ska jag nog ta tag i lite städning här, idag har det verkligen blivit en lazyyy day. Jag som skulle till Nautilus... Men när jag kollade på deras schema så fanns det bara ngt seniorpass, så skulle väl inte passat mig. Jag är ju heller ingen sån där cool gymbrud, så gymmet går jag inte till.
Får börja på måndag, eller vad sägs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0