Nu är jag hemma!

Har varit hemma i snart 2 veckor nu, tänkte väl ta tag i det här bloggandet, kanske. Ska försöka iaf :)

Nu sitter vi och kollar på X-effect (jag, hanna och anna), sedan blir det desperate housewifes.

Jag jobbar ju typ ingenting, förutom på teatern, så här händer det inte mkt om dagarna. Dock så har det ju blivit en långpromenad varenda dag så det är ju bra.

Imorn ska jag till mammsen tidigt på morgonen och jaa. ska väl försöka leta upp mina gamla vinterjackor, hela gäststugan är proppad med saker som slängde in där innan jag åkte till USA.

För övrigt så funderar jag starkt på att åka iväg igen. Har fått massa erbjudanden från familjer, främst från USA som vill att jag ska komma och jobba som dom som au-pair, det är riktigt jäkla bra betalt. Minst 20 000 i månaden och då har man allt. Men jag funderar på att skita i pengarna och dra till Nya Zeeland och tjäna lite men ändå få uppleva sommarn och människorna där. Vi får se helt enkelt :)



Jag nästan faller ner för Grand Canyon, faller jag annars också? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0