Fått mina fallskärmsbilder!

God eftermiddag!

Har precis ätit korv med bröd, det fanns det i kylen så det fick det bli. Kom hem för tio minuter sedan, har varit hemma hos mamma hela dagen med hundarna. Jag har kollat en snabbis ute i gäststugan idag, var tvungen att leta efter svarta pumps eller ngt som jag kunde jobba med på teatern.

Jag hittade typ 5 olika potentiella par att ha på mig, jag har totalt glömt bort hur mkt skor som ligger där ute och skräpar. Kläder och annat skit också för den delen. Det är bra, för om jag blir i desperat behov av pengar så har jag lite möbler och sånt där ute som man skulle kunna försöka sälja :)

Idag blev jag informerad om ett telefonförsäljar jobb av Kristian. Jag har pratat med Therese som väldigt starkt avråder mig för att gå dit, hon har jobbat där innan och tyckte att det var hemskt, att folket där var hemska. Men jag ska ge det en chans, förhoppningsvis åker jag iväg om 1-2 månader och då skulle man ju kanske stå ut. Man får testa helt enkelt, se om man kan tjäna några pengar överhuvudtaget, antagligen är det provision. Men, man kan inte klaga på att man inte har ett jobb ifall det faktiskt finns jobb, man kan inte vara så kräsen. 

Idag har jag kommit på mig själv med att sätta på Lugna favoriter, lägga mig i sängen hemma hos mamma och bara stirra upp i taket, i si så där en halvtimma, bara tänka och tänka, jag är en thinker. Jag har fjärilar i magen :)

Och nu till rubriken, idag har jag äntligen fått mina fallskärmsbilder. HAHAHA, jag trodde inte att det var möjligt att vara så ful som jag är på dom bilderna, dom är så jävla roliga!! Min näsa tar upp mestadels av ansiktet, det blåste ju som fan i farten av 200 km i timmen (antagligen mer), så det är klart att näsborrarna fladdra till lite ;) Gå in och kolla ett smakprov på Elins bilder: www.elin87.blogg.se (vet inte hur man länkar). Hon ser ju dock normal ut på sina hon har där. Eller så är det så att hon tagit dom "snyggaste"! :D
Jag och Elin lär iaf få oss ett gott skratt när vi kollar på varandras bilder!

Nu ska jag platta håret, fixa mig lite smått, sen ska jag ta en promenad ner till jobbet för att jobba ett par timmar. Sedan bilr det promenad hem. Hoppas jag får möjlighet att prata med "han" ikväll, gjorde aldrig det på hela dagen igår.. Men fick ett gulligt mail iaf. Haha, beroende.



fallskärmsbruttorna på förferre med gullet Shane på hostlet i Miami. Hahaha, han var go han eller vad säger du Elinito? :p

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja lilla shane, honom saknar du va? ;)

dom där bilderna var dom enda som såg normala ut ja, vet in vad jag ser ut som på dom andra :D typ en fladdermus

2008-10-29 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0