Singing Bee

Imorse var det ju tänkt att jag skulle till Nautilus på ett pass och träna med såna där stänger eller vad det heter. Jag gick upp i tid och allt, ringde till mamma och hörde ifall hon ville med, vilket hon inte ville. Så då skippade jag det också, hittade på en ursäkt om att det var helgdag och att det kanske var stängt (trots att det stod att det var öppet på hemsidan)

Så, istället har jag nu käkat frukost, testat lite kläder tills ikväll, lyssnat på kärleksmusik och jaa, inte mkt mer än så.

Nu tänkte jag ta tag i att städa i lägenheten, ser som vanligt ut som ett bombnedslag haha. Igår stressade jag hem från jobbet för att komma hem till Singing Bee, min nya fredagssyssla, det är ju så kul! Hanna och jag står placerade framför tv:n med varsin fjärrkontroll i handen som får agera mikrofon, sedan kör vi på med lite sång och dancemoves. (Om man inte kan låttexten så får man svänga till lite extra istället). Sedan tycker man att man är bäst ifall man kan låttexten och dom på tv:n inte kan! Lättroad? Ja!

Ska hänga med mamma hem sen, hon är i stan för lite ärenden. Hänger väl där idag, spenderar lite tid med hundarna, kanske lägger upp lite bilder på facebook från USA etc. Sedan åker vi in till stan tillsammans, för ikväll blire ju mamma/kompis kväll :D Jag har typ inte snackat med ngn om att vi ska sitta och dricka här ikväll. Det var tänkt att Hannas och min mamma skulle komma från början, sitta dricka lite vin med tanterna, men sedan förbyttes tankarna till utklädnad och jag vet inte vad. Det blir ngt spontant iaf.

Nästa vecka får det bli groggkväll med farsorna iställe, Nalle och Peppe :D



Nu ska jag städa lägenheten som sagt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0