Ser ni mig som en vildmarksmänniska?

Nu är det måndag igen, tiden och veckorna går fort!
Igår blev det lite jobb och sedan åkte jag hem och mötte Hanna och Anna, de hade varit duktiga och bakat, nutella muffins, de var goda! Sedan så lagade vi middag och kollade på "Ensam mamma söker", jag tycker dom är så gulliga mammorna som är kära på nytt!

Gick upp ca klockan kvart i 8 imorse eftersom jag bestämt tid med han. När jag väl satte mig vid datan så skickade han sms och skrev att han skulle vara inne ca halv 10 istället. Men det var bra för då kunde vi ta tag i helgens städning. Så vi städade hela lägenheten, käkade lång frukost, tog en dusch.
Ser ni mig som en vildmarksmänniska? Jag har svårt att tänka mig som det, men det skulle vara riktigt mysigt och speciellt, något man lär minnas när man ligger på sin dödsbädd, att man spenderat några månader vid floden i ett land som ligger så lång härifrån som möjligt, sommar, brasor, bad och så kär. Som jag sagt innan, det är bra med utmaningar, man klarar mer än vad man tror, men visst är det naturligt att tveka lite ibland.
Jag berättar mer så småningom.

Ska fixa ihop Hanna med en kille tänkte jag ;) hahaha, "aldrig i livet" kommer hon säga, men man ska aldrig säga aldrig ;) hon får se till att joina mig framför camen iaf.

Jag har inga planer för idag direkt. Funderar att gå på ett aerobicpass på nautilus. Tänkte nog också ringa lite samtal. Deppigt väder är det ute...

Ikväll ska maten stå på bordet tills roomie kommer hem. Ikväll ska vi kolla på Boston Tea Party, jag älskar Filip och Fredrik, de är så grymt roliga, min typ av humor! Min favvis är Filip och Hannas är Fredrik, det är väl bra det :p



Har tänkt lite på "mina" barn den sista tiden, har mailat ganska mkt med Amelia dock. Ibland så kunde jag vara så jävla trött på dom, som dom höll på, skulle knäcka vilken människa som helst! Men dom kunde allt vara góa emellanåt. Jag saknar busen Nicholas och hur han uttalar sina "r", jag brukade reta honom, när han skulle t.ex. säga "third" så lät det som "turd" (bajskorv), hahaha. Men han garva bara med. Tyckte om att jäklas lite med honom, t.ex. när Kate Perry låten dök upp på radion, han tyckte den var så pinsam så han bad mig att byta kanal, icke sa nicke, då höjde jag upp volymen och sjöng friskt med.

Jag ska förresten låta han fixa ett jobb till mig, det blir nog inget au pair jobb. Men jag skulle inte tacka nej till ett eventuellt jobb i en märkesklädes affär :) Au pair får det i sådana fall bli ngn annan gång, jag är sugen på Sydafrika!

Nu ska jag klä på mig och fixa mig, även fast jag inte vet vad jag ska gö, men man ska ju alltid vara redo ;)

Have a fun day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0