Partaj

Sitter här i sängen med datan, ska försöka ta tag i städandet här, det ser fruktansvärt ut, det känns som att det enda jag gör om dagarna är att städa.. Haha..

Igår blev det lite partaj här hos Hanna och mig. Vi hade våra mammor här med Marias kompis Helene, sedan kom Sofie och Pamela, sedan Henke och hans kompisar. Sedan Martin, så det blev ju värsta släktträffen för vissa av oss :D
Det blev nog rätt livligt, under slutet av kvällen stod Martin på bordet medan alla andra runt omkring sjöng "Aloette", en gammal rugbylåt som är en riktig partyhöjare hahaha. Fy fan, det var kul faktiskt.

Alla andra utom jag, sofie och pamela bestämde sig för att gå ut. Sofie gick hem och jag och Pamela satt kvar och kolla lite på datan :p Sedan kom Hanna tillbaka helt oväntat, hon ville ha korv med bröd, så är man inte gullig att fixa det då ;) Eller ifs hon la korven i kastrullen, teamwork, det är det som gäller!

Martin sov här inatt. Nu har Hanna gått till jobbet. Jag ska plocka undan det värsta, tänkte ta bilen ut till mamma om en timma, sedan får hon skjutsa tillbaka mig när jag börjar jobba vid 3.







Ett smakprov på hur det ser ut här nu:



Ser inte så farligt ut på bilden, här har jag redan plockat undan det värsta.

Ha en fin söndag!
Ikväll blir det att se "Ensam mamma söker" och äta middag muuusigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0