Lugna kvällar, idag kommer han!

Nu var det söndag igen då, jag tycker att veckorna går jättefort!
I fredags var jag ledig från teatern så då kom lillasyster Lisa hit. Vi käkade pizza och kollade på Idol. Sedan blev det Singing Bee, Hanna var hemma då också, ingen Singing Bee kväll utan henne!
Pappa och Anna joinade oss också då de kom tillbaka från Orup och Lena. Senare på natten kom Pecka och Kärna hit, vi snackade skit och kollade på mina fallskärmsbilder. Hahaha, fy fan, jag får mig jämt ett gott skratt när jag kollar på dom. Framförallt fotona som istruktören tar när vi precis har hoppat ut ur planet, fy fan vad jag skriker och ser fullständigt förskräckt ut!

Igår blev det jobb på kvällen, snart är föreställningen Syskonbädd över, skönt! Men då är vi lediga i ca 3 veckor, så hoppas det blir ngt med telefonförsäljningen... Senare när jag kommit hem så kom Elin och Maria förbi och vi hade filmkväll, vi såg 10 000 BC, tror jag den hette, jag tyckte den var bra! Vilken kille ;) Existerar sånna  i verkligheten? :p

Idag är det ju farsdag. Pappa och Anna kom precis hit och fikade. Det var menat att jag skulle dit på middag, men det skulle blivit så stressigt för att jag ska på hockey sen, så det blev fika  här istället och så blir det middag där nästa helg.

Hockey om några timmar, sedan "Ensamma mammor" ikväll och  middag. Kanske det blir en liten film på det?
Jag ska ju upp skapligt imorn, "jobba" från 9-17, sedan börjar jag på teatern 18.15, det här lär bli en jobbig vecka. Jag är ju inte van vid allt det där :p

Låg och sega mig i sängen länge idag. Det kom ett godnattsms från "honom", mysigt.
Nu har jag suttit två nätter på rad och visat mig i cam för "honom". Helt förstörd, men han visar sig alltid för mig så klart jag måste det med. Haha, han är så gullig när han kollar. Min sugar pie.

Gissa vem som kommer hit idag då? Jo, ZICO! Hannas hund ska bo här i veckan, gud så mysigt vi kommer att ha. Förhoppningsvis har jag ngn då som sitter uppe med mig på kvällarna, Hanna går ju alltid och lägger sig tidigare.

Jaa ni, jag ska nog ta en dusch nu, sedan ska jag nog lägga mig och glo lite på tv eller så.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0