Börjat jobba och slutat

Tjena!

I måndags började jag "jobba", jobbade från 9-17 vilket jag även gjorde igår. Jag gick dit idag, efter en kvart sa jag att det inte var min grej och tackade för mig. Om jag hade tjänat pengar så hade jag stannat kvar, men nu verkade det typ omöjligt, men jag måste ändå säga att jag har kämpat de här dagarna.

Nu har jag surfat nätet efter ngt sätt att tjäna snabba pengar. Har äntligen hittat en grej nu, verkar toppen! Ska läsa på lite mer om det sen, men det ser lovande ut.

Har inte pratat med han på flera dagar, han har inte täckning på sin mobil tills imorn, jag antar att han inte har internettillgång heller, så imorn hoppas jag att jag får prata med min lilla vildmarkskille haha.

Måste verkligen ta mig i kragen och fixa fram lite cash nu, det ska väl inte vara så svårt :p

Nu ska jag gå ut en snabbis med Zico som ligger och latar sig här bredvid, fy fan vad han fäller säger jag bara. Jag trodde Hanna överdrev när hon klagade på det, men icke.
 
Ikväll blire jobb på teatern, det är skönt, så kul att jobba där.

Jag måste säga att jag är stolt över Elin! Det går framåt för henne ;) Kul att höra, jag får lite damp när hon berättar. Antagligen för att vi tjatat ihjäl oss hela USA resan om vissa saker, så det är skoj.

Nae ni, hoppas inte Zico bajsar nu när vi går. Hanna har ju inte fixat några hundbajspåsar! Så igår när dom följde mig en bit till jobbet så gjorde han "det", sedan hade Hanna med sig en genomskinlig liten plastpåse, hahaha fy vad pinsamt att gå runt med den om man inte hittar ngn papperskorg!
Ehh jag litar på Zico ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0