Bokat flyg!!

Heej!

Wiiiiiiiiii
Äntligen har jag bokat flyg, blev dock dyrare än förväntat! Hade tänkt lite fel där med valutan... Me nu gick det i alla fall på 13.200 tur och retur från London till Auckland. Sedan måste jag köpa till tur och retur mellan Stockholm och London. Måste försöka boka flyget från Sthlm till Heathrow imorn.
Det vart riktigt bra priser i jämförelse om man skulle flygit från Sverige. De flesta enkelresor från Sverige gick på 18 000 spänn.

Nu hoppas vi bara på att allt ska flyta på! Ditresan från London kommer att ta 25 timmar, med ett 2 timmars stopp i Hong Kong. Känns riktigt bra, sen måste man ju lägga på restid i Sverige och till England, jag är ju hellre där väldigt tidigt ifall flyget skulle bli försenat.
Flyger den 14:e januari från Heathrow, London och kommer vara i Auckland den 16:e januari klockan 11 på förmiddagen. Auckland ligger 2 timmars bilkörning ifrån hans hemstad Rotorua. Så han hämtar upp mig, sedan hälsar jag väl en snabbis på hans föräldrar (vi ska bo där några dagar, men har ett eget hus bredvid deras), sedan blir det nog att gå och sova i ett par timmar. Då kan han passa på att åka och träna inför hans tävling dagen efter.

Så, äntligen är det klart! :D



Helt sjukt en sak! Familjen som jag jobbade för i somras, berättade i somras om deras vänner som bodde på Nya Zeeland, dom hade hyrt häststall hos familjen Gaither innan. Iaf, vi pratade lite om dom, och de sa att ifall jag ngn gång ville åka till NZ så har dom kontakter där. Detta var innan jag träffade Dan.
Hade sedan fått för mig att dom bodde i Queenstown, en rätt liten stad, men mkt turister. Queenstown ligger ca 50 minuters bilkörning ifrån Wanaka där jag ska bo.
Igår hade dock mamman i familjen , Meagan mailat mig och sagt att Beth pratat massa om mig och att hon bodde i Wanaka och jättegärna ville hjälpa mig att hitta arbete och allt.
Hur stora är oddsen att hon skulle bo i Wanaka, det är en stad på 4000 invånare! Jaa, det måste vara ödet eller ngt...

Returdatumet är bokat den 29:e maj, men det verkar som att man kan göra ändringar och ifall det är stort utbud så får man betala en liten avgift.

Då är jag hemma 1:a juni, innan Hanna fyller år! :D Jag hoppas att hon kommer ner på min födelsedag, ni andra också såklart! Vi ska ha en stor fest i vårt "hus" hahaha.



Här ska jag bo, Wanaka på sydön!

Nu ska jag städa lite här hemma så mamma blir glad!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, vad kul för dig =)

Men vi kommer sakna dig här hemma igen, inte minst Johanna. Men jag ska ta väl hand om henne =) Pusss

2008-11-26 @ 15:16:34
URL: http://annalarsson86.blogg.se/
Postat av: Elin

fasen va härligt :)

2008-11-26 @ 22:42:16
URL: http://elin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0