Yeah Yeah

Sitter hemma nu, vilken partykväll, var hemma kvart över 1!! Tidigaste någonsin. Skit samma i att planera, vi gör det vi känner för för stunden, det löser sig alltid, vi lever. men men. Jag skulle kunnna komma hem klockan 8 imorgonbitti imorgon för att bara snacka massa skit men you now. 

Nu ska vi inte vara så :) imorn är en ny dag. vi ska börja imorgonbitti med att flytta. Kul Kul. Ska nog bo hos älskade mamma i veckan litegrann. och pappa. pappa är mest orolig av alla över att jag ska åka, men det är inte omöjloigt att han kommer och hälsar på mig.
idag skadade sig zorro ganska illa, han och zack stötte på em grävling under lusthuset. skulle aldrig klara mig utan honom. berättar mer om det imorn iaf, han mår rätt bra nu iaf.

hur fan kunde ryssland vinna egentligen. på slutet höll jag på armenien. men så blev det. ska äta ngt vi har hemma nu. inget skulle väl gå upp mot grillchips eller mcdonalds...

puss på er!

image176

mina vackra pojkar, kommer sakna ihjäl mig, oavsett vad många tycker, är ett djurs kärlek ngt enormt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0