Vad händer idag då tro?

Steg upp nyss, tänkte att jag skulle få lite sovmorgon. Ställde dock klockan på 9 så sedan dess har jag legat och snoozat, det hade ju vart bättre om jag ställt klockan på halv 10 istället.

Jaa. vad ska man hitta på idag då? Tänkte dra upp John ur sängen snart och kolla ifall vi ska spela lite fotboll eller ngt sånt. Skulle vara trevligt med en god glass annars på smultron.

Ikväll blir det jobb, fast bara i tre timmar så det är ju inte så ansträngande. Mina arbetskamrater är såå bra på teatern, dom är så gulliga allihopa. Nu har det visat sig att Marie-Louise inte ska få jobba klart nästa år pga av att hon överskridit högsta åldern, hon är 68. Synd tycker jag för hon är så duktig och skitrolig att prata med.

Jag har lite ont i armen... Igår spelade vi lite Wii på kvällen, "Olympiaden". Jag kan väl inte säga att jag var bäst på ngn av grenarna, men kämpa gjorde jag iaf ;)

Egentligen är jag inte sugen på party i helgen, men om 3 veckor åker jag till USA och då väntas möjligtvis nyktert tillstånd i några månader, så måste passa på. Kanske åker upp till Sthlm imorn med pappa och anna för att hälsa på annas brorsa som fyller år, sen blir det stan.

Ska äta frulle nu och ta tag i dan ;)

Lite bílder från Pamelas födelsedagsfirande:

  

image198

image199

image201

image202

image203

image204

image208


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0