Uppe med tuppen

Så, nu satt man här igen då. Jag sätter mig vid datan ganska ofta nu eftersom vi blivande au pairer mailar varandra. nu hoppas jag på att de kan ge mig förslag på presenter.

jag vill ha min avresetid bestämd, får nog ringa Cultural Care imorn. Haha det känns som att jag ringer dom hela tiden med frågor och funderingar. på sista tiden har vi typ snackat med varandra 2 ggr om dagen. men nu är det inte långt kvar, sen slipper dom mig ;)

snart kommer pappa, vi ska flytta ut alla stora grejer ur lägenheten. först hem till mig sen till john. sedan ska jag ut till mamma igen för att träffa zorro och slinga håret. vi planerar att sova kvar ilägenheten typ 2 dagar till, bara man har tv så funkar det. vi ska ta in 2 små madrasser.

ciaooo belllaaa

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt att höra att jag inte är ensam om att vara rädd för att flytta iväg till några (kanske läskiga) amerikaner :)

2008-05-25 @ 22:05:59
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Tack så jättemycket för gratulationen.
Det värmer lite extra mycket när man är här bort i USA dessutom!!

Va kul att du också är pågång snart, verkar som om de är många som är det. Och fler kommer det att bli.

Ha de så bra!!
Kramar Louise

2008-05-26 @ 03:59:06
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0