Storstädning av lägenheten

ska ske imorn.. fattar inte hur vi ska klara av det bara, det är fortfarande lite grejer kvar här hemma. men vi har bestämt att börja vid 9 tiden imorn sen hoppas vi att vi är klara till eftermiddagen. jag hinner ju inte ens tänka på att jag ska åka. framkalla foton har jag inte gjort eller någonting. på fredag ska jag en snabbis på stan och köpa presenter, + att jag måste växla in pengar.

på lördag klockan 10.05 flyger vi från arlanda. jag ska höra av mig till girlsen imorn som ska åka samma plan, och dubbelchecka om mötesplatsen. känns skitbra att ha några att vara med.

än så länge knappt ngn resfeber, vill nog inte tänka på det. men fan vad stolt jag lär vara över mig själv när jag landar i New York. eller, lär vara tusen gånger stoltare ifall jag klarar av hela vistelsen. det är så svårt att veta vad man ska förvänta sig, så nu försöker jag inte ens tänka på det. jag vill vara där nu och möta familjen!

håller på o plockar lite i lägenheten nu, john kommer väl hem från volleybollen snart.

när jag tänkte på att vi skulle flytta ifrån varandra för några månder sedan så såg jag mig själv några månader framöver när vi skulle flytta ut grejerna. helt förtvivlad. men, nu har jag ställt mig in på det här rätt länge så det känns rätt naturligt. 3,5 år med samma kille, pratat varje dag, de senaste 6 månaderna bott med varandra. john är definitivt en av mina bästa vänner någonsin. det lär bli svårt att lämna, men, som sagt är jag stolt över att jag vågar ta ett sånt steg, att ta en risk och uppfylla en dröm.

hmm det är dubbelavsnitt av sex and the city nu, kolla på det kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

ja du sara snart åker du.. antar att vi inte hinner ses innan..men jag vet att du kommer klara det här galant och antar att vi får höra från dig här ibland..=)... Men vad ska John göra nu då? vart ska han bo o så?? kram

2008-05-29 @ 21:59:19
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du kommer att ha världens bästa år! Mitt au pair år är slut om en månad och jag har haft de bästa månaderna i mitt liv!!

2008-05-29 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0