Storhandling

I brist på annat så ska jag och John snart åka och storhandla, i för sig behövs det ju :p
Så ska snart fixa iordning mig.

Såå trist väder ute, typiskt när det är helg och folk är lediga... Jag får se sen om jag hänger med till Johns fotbollsmatch. Tydligen ska de möta ett lag som är skitbra, dom har fygit hit massa brassar och så. Skulle vara lite kul att få se dom få storstryk ;p Men, det kommer säkert att regna ute och då är det nog inte så kul att sitta där ute i Kvarsebo..

Ikväll får vi se vad som händer, möjligtvis ta några cider eller spelkväll eller ngt?

puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du får en bra dag! :)

2008-05-03 @ 10:57:02
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Julia

Hej! Skulle du kunna rekomendera mig om lite bloggar?
Behöver fler att besöka regelbundet
Kramar
Allasjulia

2008-05-03 @ 10:58:49
Postat av: Julia

Hej! Skulle du kunna rekomendera mig om lite bloggar?
Behöver fler att besöka regelbundet
Kramar
Allasjulia

2008-05-03 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0