Some shopping

Sitter och försöker fixa lite med alla intyg och så till USA. Det är hur mkt som helst som ska göras, hoppas bara att jag hinner med allt innan avresan. Den 19:e maj är det iaf bestämt nu att jag ska till Sthlm och amerikanska ambassaden för en intervju. Snacka om säkerhetsåtgärder dom har för att få komma in i landet. ska sitta och göra ett personlighetstest också idag på jobbet som krävs.

Idag har jag och John varit på maxi och spontanshoppat. Köpte en ny bikini och ett par softa skor på HM. Sen köpte jag ett par skitsnygga höga svarta pumps på Wedins. 50% var det på alla skor, så istället för 500 blev det halva, vilket fynd :) sen köpte jag det som jag egentligen åkte dit för att köpa. Adapter till USA och brännbara cd-skivor. Ska fixa massa svensk musik, barnen ska allt lära sig när vi cruisar runt i bilen ;p

Vill köpa presenter till alla i familjen, vet dock inte vad :S Några förslag?

Får se vad som händer ikväll efter jobbet, blir nog rätt lugnt iaf.

Hmm funderade på att vila lite middag nu, men jag är egnetligen inte så trött så ska nog blrja med maten. Jag tar en promenix ner till jobbet sen vid kvart över 5. Mitt jobb där är great. I förrgår träffade jag en av skådespelarna ute, han är så hiimla bra i Räddad så jag var tvungen att säga det till han, det uppskattade han :) Dom är ute på turne nu med den, så den som har möjlighet, se "Räddad"!

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0