Snälla rara söta Anna

säg kan du inte stanna? Vi behöver dig, vill pöka dig, säg inte nej! Haha.

Igår begav vi oss till Trappan, väldigt tidigt faktiskt. Jag har aldrig varit ute så tidigt tror jag. Där var det ngt sporttema skulle jag tro eftersom alla bar fotbollströjor. Det var helt sjuka priser i baren! Det är ju aldrig fel med en billig utekväll ;) På Trappan var vi iaf till halv 3, sen skulle vi till McD men där var det så mkt folk så vi gick hem och käkade.



Jaa, får se vad man hittar på idag. Jag är lite trött faktiskt. Jag får jämt sån jäkla dålig sömn efter en utekväll. Men kanske åka till Smultron eller ngt annat trevligt ställe och ta en glass innan jobbet? Idag på jobbet ska jag se den nuvarande föreställningen "Den fule", får se om det är ngt att rekommendera om ;)

ha det fiint!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0