Rensar kläder och skor!

Har hållit på och rensat massa kläder och skor nu på morgonen, har fortfarande rätt mkt kvar.. Än så länge har jag nog kastat 7 par skor, bestämt mig för att ha 15 skor kvar hemma i Sverige, och trots att jag tyckt att jag varit duktig så har jag 17 par skor att ta med mig till USA, vilket inte lär funka. Jag får dra ner på det till 10 iaf. Ballerinaskorna tar ju knappt ngn plats, det är de högklackade som gör. Men jag får prioritera lite mer helt enkelt.

Just nu står det massa stora påsar ute i hallen som antingen ska hem till mamma, som Lisa ska få eller som ska kastas. Det är kalabalik, men allt blir mkt lättare när vi sen ska flytta när jag redan rensat ut massa. Det är hemskt! Man tror ju att man inte gått upp så överväldigande mkt i vikt det senaste året, men seriöst, när jag testar mina gamla jeans som jag hade typ på gymnasiet så kan jag knappt få upp dom över höfterna, hur är detta möjligt!? Visst man blir äldre och får mer former, men nae! Ska ta en lååång promenad med pojkarna idag.

Senare idag ska jag ut till hundarna. Ska försöka hinna lite ärenden på banken också.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Maria

tänkte om det var imorgon ni skulle ut... jag kan tyvärr inte på lördag. ska på bröllopsfest...=) men hoppas att ni får trevligt dååå=)

2008-05-15 @ 14:48:22
URL: http://mariaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0