Mitt första dopp!

Mitt första dopp gjordes i lördags, hemma hos pappa där det bara var 18 grader för att han inte fått igång värmen. Jag badade typ 4-5 ggr på bara en och en halv timma, det ni ;) värmen var jutyp som i en sjö ju, så ifall det blir fint väder nästa helg måste jag bada i en sjö också :)

På kvällen blev det att gå till trappan där vi fortsatte förfesten. sedan drog de andra grabbarna vi var med till Hudo men vi stannade kvar ett tag, sen skulle vi föröska komma in på Harrrys men det var ju 23, så det gick icke!

På söndag kväll blev det att umgås med "Hanna och Anna", det klingar så fint ;) Vi tog en glass, gick en promenad och smed stora planer inför nästa helg ;p

Nu har dom ringt mig från Cultural Care, det hade blivit ngt strul med visumpapprerna de skulle skicka från USA, så nu ska jag åka den 31 maj istället. För mig känns det bara posivt, jag vill ha så många dagar som möjligt kvar. Jag ska ju flytta och allt som ska göras. Dock blir nog inte familjen så glada eftersom på den helg jag kommer till dom då är dom borta på affärsresa föräldrarna, och dom vill vara där när jag kommer så att jag får anpassa mig och så. Så då får farföräldrarna hämta upp mig och så.
Men på ett sätt känns det rätt bra, eftersom man kan knyta lite band med barnen utan att det känns som att föräldrarna iakktar allt man gör. När dom har kommit hem efter ett par dagar kanske man känner sig lite mer bekväm med varandra.

Idag klockan 11 blir det att gå till Medicinskt Centrum och göra en hälsoundersökning, + att ta en till spruta till Twinriw, Hawrix eller vad det är så att jag är vaccinerad ett bra tag framöver. Efter det blir det att åka hem till mamma för att träffa pojkarna.
Börjar jobba sen rätt tidigt, kvart i 5, ikväll är det abonnentkväll.

image218

Det här är vårt tillskott i familjen hemma hos pappa. Casper! Han har bott hos pappa och anna i några månader nu, innan dess var han svårt vanvårdad av en person i Sthlm. Han trivs skitbra ute på landet, och jag kan ju säga att han blir bortskämd ;)


Förresten, idag ska jag börja och lägga in foton som jag ska framkalla på internet. Jag behöver bilder på oss så var beredd att skicka sen på msn ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

brr vad kallt! :)

2008-05-13 @ 18:39:36
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0