Linkan

Om ett tag ska jag åka till Linkan och träffa Sam och komplettera Intertrade. Det där arbetet är så jäkla tråkigt att jag får ångest bara jag tänker på det. Stackars människor som jobbar med redovisning anser jag!

Det är lite synd om mig idag faktiskt. Jag har fått en finne mitt i pannan och det är ju inget roilgt, usch.

Ikväll får jag se om jag hinner gå med John och hans mamma på stan och se vad han vill ha i present. Efter det ska vi i alla fall gå ut och äta och sedan blir det nog fika här hemma med min bakade hallonkaka :)

Igår natt fick jag svar från familjen i USA iaf. De skickade med lite bilder men ska skicka mer snart igen från stranddagen. Jag frågade dom angående gym (många som åker iväg till USA går upp som bara den efter några månader). Och dom var tydligen medlemmar på ett gym där barnen ofta går och simmar, och där kommer jag också få medlemskap när jag kommer fram. Så skönt, tänk om jag inte har ngt att göra på kvällen, då är det ju bara att jag åker till gymmet. Tydligen fanns det massa roliga pass sa Beth som också tränar där. Så det blir la bra.
Måste maila och fråga dom om jag har ngn tv på mitt rum. det är livsviktigt för mig (jag somnar jämt in till tv:n) så annars får jag köpa en när jag kommer fram.

Ska sminka mig nu, men finnen lär inte bli lätt att dölja..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, familjen verkar ju så himla snälla. Hoppas det blir bra iaf, så du inte vantrivs, men då är du välkommen hem iaf =) Kanske promenad på söndag? Puss puss

2008-05-07 @ 12:16:20
URL: http://annalarsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0