Klippning

Började dagen med att gå och klippa mig, bara topparna, fast det syns ganska mkt på längden. Men om ca tre veckor har det nog växt ut rätt mkt igen :) Sedan noppade jag ögonbrynen och färgade dom, det var okej. Nästa vecka måste jag be mamma lägga in ljusa slingor i mitt hår.

Sedan blev det att åka hem till hundarna. Mormor och jag hade bestämt att vi skulle baka (inför min flytt till USA har jag bestämt mig för att lära mig baka massa olika saker), så idag vad det hallonkaka som stod på menyn. Liknande sockerkaka fast med hallon i. Den var jättelätt att göra och mormor är så gullig för att hon sitter och fyller i en hel bok med recept som jag ska ha med mig till USA + att hon kollat upp vad strösocker och allt möjligt heter på engelska och fyllt i. Toppen det där! :D

Nu på eftermiddagen/kvällen var jag på stan med hanna då jag köpte presenter till mamma och john. Mamma ska vi fira på lördag. Till henne köpte jag en make-up rådgivning på FACE där hon får lära sig en snygg vardagssminkning och att hon får smink för det priset + en vit topp. Vad jag köpt till John är en så länge hemligt ;p men jag ska på stan på torsdag igen (johns födelsedag) och hitta lite mer till gubben.

Efter det fick det bli en liten promis.


Snart börjar desperate housewifes. Det verkar vara väldigt dramatiskt i kvällens avsnitt med orkan och grejer. Under pauserna tänkte jag rensa lite kläder och slänga massa skit. Orka ha det liggandes i massa säckar hemma medan jag är i USA..


Imorn blire tyvärr Linkan och göra komplettering på Intertrade, fy fan vad hemskt.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0