Hemma från spelkväll

Precis hemkommen från en spelkväll ute i Lindö hos Edda. TP med geografi var nog roligast, även om jag fick vara ensam i mitt lag, ifs valde jag ju det själv ;)

Vi får se lite vad som händer imorn. Vill ut och lära mig spela lite golf, ananrs blir det väl kanske en runda på stan och lite sportaktiviteter skulle ju inte vara helt fel.

Imorn kväll ska vi ut och äta iaf, sedan blir det partaj :) Systemet får vi alltså inte glömma. By the way har anna typ hela sin baccardi kvar här och matilda sitt vin, så det är bara att komma och hämta :p

ska kolla igenom mailen nu, sen blire varm oboy och tv i sovrummet. har varit nyttig nu på kvällen, ifs käkade vi pizza förut..

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0