Green Streets Hooligans

Kom precis hem från Finspång där jag pluggat med Sam. Får damp på det där arbetet att jag säger "Jag vill leva och springa ut på den där gräsplätten allt jag har" var tionde sekund. Men Sam var inte på topp han heller, helt förkyld och lite manodepressiv :p

Igår var vi på Färgagården och käka glass, det nya favoritstället måste jag säga. Gud vad mysigt nere vid strömmen. Dit får vi ta oss istället för Wallmans jämt ;)

Igår efter jobbet blev det hämtmat och annat svull. sen satt vi på filmer "green streets hooligans" som jag egentligen inte ville se, orka se en film om huliganer tyckte jag, jag hatar våldsfilmer. Men den var faktiskt riktigt bra. Man fick en bra inblick i varför huliganer beter sig som de gör. Ganska tragisk film men med ett bra budskap :) Rekommenderas.

Ikväll blir det att träffa Pamela och Hanna och först gå på en promenix förhoppningsvis sen blir det att sätta sig på en uteservering, kanske blir att inviga Trädgårn för i år lite senare också.

Mmmm. Imorn ska jag åka till pappa och bada och sola på förmiddagen. Nu jäklar blir det stek, framförallt på söndag, måste ju bättra på brännan :)

ha en nice kväll!

image215


Kommentarer
Postat av: Maria

...ja förra helgen va det ju som sagt 12-13 grader=). Jag ska nog oxå bada..hihi=) inte i pool dock .. får se om jag vågar...vem av oss som vågar först ;)

2008-05-09 @ 17:57:34
URL: http://mariaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0