Flytta hit och flytta dit

Nu har jag fått ut rätt mkt kläder, skor, glas och lite annat smått från lägenheten som jag kunnat köra hem i bilen. Dock syns det inte så mkt än, eftersom jag mestadels tagit allt från vinden, men det känns bra ändå. sakta men säkert som man brukar säg..

idag har jag spenderat tid med pojkarna. först gick jag och mormor en promenix med dom, sen var vi riktigt lata och låg och kolla på tv. självklart slängde jag in en tvätt också som jag gör varje gång hemma hos mamma. imorse innan jag åkte fick jag typ damp på john, han har så jäkla mkt smutstvätt jämt, mestadels för att han tränar jämt. men det äckliga är att han slänger in kläderna när dom fortfarande är svettiga och blöta, och då luktar det fan inte gott sen alltså.. det ska bli kul att höra sen hur det går för han med all tvätt när inte jag finns där ;)

Zack med sin gulliga blick
image231

Jag kommer att sakna när pojkarna blir sådär otroligt glada när man kommer hem till dom så att svansarna går som helikoptrar
image232

ikväll ska jag förhoppningsvis ta en promenad med Martin. John är assjuk så kanske ska vara snäll mot han och laga mat om ett tag. Det är inte ofta man är huslig här inte, men plötsligt händer det ;)

har inte bestämt mig om jag ska ha fest på fredag eller ej. tror kanske itne det, orkar inte bjuda folk och hålla på. om inte jag har ngt så ska sebbe ha födelsedagsfirande, och det kom jag på nu, han fyller år idag, congratulations! :) hoppas det blir på fredagen då iaf för på lördag ska pappa bjuda mig och john på mat. pampi kommer hem på fredag också :D

blir nog fest med dessa grabbar
image230

nu tänkte jag skicka ut ett mail till alla dom andra au pairerna som ska åka från sthlm samma dag som jag, det är inte säkert att alla åker samma flight men många av oss gör nog det. ska maila iaf och kolla om ngn vill mötas upp utanför, jag har ju aldrig flygit helt ensam så lite nervöst blir det ju annars, är så rädd att missa flyget eller så.. kan va skönt att ha ngn att snacka med och så under mellanlandningen också. snart bär det av, wiiiie :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0