Det var en gång..

sitter hemma i stavis vardagsrum, han och john sitter ute i köket och pluggar inför deras tenta imorn. innan har vi lagat mat, pomme och hamburgare, tur för stavis, slapp han äta ensam :p

har kollat på hans gamla bilder, för två år sedan på öland midsommar t.ex. fan vad fint hår man hade och rätt smal var man också. aldrig kan man vara nöjd. om tre år kommer jag väl tycka jag var knäpp som inte var nöjd idag. men i USA ska jag springa på gymmet rätt ofta på kvällarna. så de så ;)

jag tror jag ska försöka slinga över det jag har nu i håret, vet inte om jag vågar dock, men tror det får bli det ändå.

mina nycklar försvann idag. typiskt när vi ska lämna in nycklarna på fredag, då får jag nog betala några tusen för att de ska byta lås och skit, skulle inte förvåna mig. eftersom jag inte hade några nycklar när jag körde hem förut så åkte jag o spela lite volleyboll med grabbarna, det är ju rätt kul faktiskt. Amelia, mitt värdbarn, spelar volleyboll, hon kan ju kanske lära mig tills jag kommer hem igen ;)

ska dricka cola o äta chips nu, haha, jag får skylla mig själv såå mkt :p

Kommentarer
Postat av: Maria

heeej =).. jo jag vet..har hört att det finns svensk skola på lanta..en i min arbetsgrupp har varit där nu och haft sin praktik..låter jättebra!!!Får hoppas på att det finns såna jobb när jag är klar=)

2008-05-27 @ 21:57:04
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Anna

Teste tvätta håret med silvershampo, det kan ta bort det gula. =) Pusssssssss

2008-05-28 @ 09:29:49
URL: http://annalarsson86.blogg.se
Postat av: Pernilla

Svar: På lördag? Åker du inte med en förening?

Jag trodde alla åkte på måndagar :S

2008-05-28 @ 17:08:18
URL: http://pernilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0