Brist på rubrik

Hallu.

Idag har jag varit ute hos mamma som vanligt, suttit ute på tomten med pojkarna och gått lite promenader. Idag åkte mamma och zorro sen till katrineholm för att zorro ska ha prov. han har gått en kurs i vildspårssökning och idag var det examen. ska ringa till mamma snart och kolla hur det gick för honom.

Fick mail från Beth idag. Hon hade skrivit ett jättelångt uppmuntrande mail, att dom tycker att det blir mer spännande för varje dag som går och att dom uppskattar att jag sla komma dit och bo hos dom. nu ska antagligen inte Jays mamma hämta mig på flygplatsen eftersom hennes mor är sjuk. Så istället blir det Beths gamla vän förmodligen. Hon skrev om massa personer som jagkommer att ha kontakt med där nere. Det känns mtk bättre att veta lite om folket runt omkring och så. En av hennes gamla vänner har en dotter som är 21. Om jag ville skulle hon fixa så att vi kunde ses helgen jag kommer dit ifall hon är i stan och att hon kanske kunde sova över ifall jag inte ville sova själv. Skulle kännas skitkul att kunna umgås med en tjej i min ålder där nere, som faktiskt inte är au pair, och vet vad man kan göra i stan, och förhoppningsvis kan jag lära känna massa människor som hon känner.

nu ska jag fortsätta packa ner lite glas och så. snatr är lägenheten tom, men jag tycker faktiskt att det är mysigt att ligga inne på två madrasser inne i sovrummet, som exakt för 6 månader sedan när vi precis flyttade in. 
 
image187

Btw, jag slingade håret igår. märkte att jag hade köpt fel förpackning för att det var en annan metod, men vi testade iaf. och nu är det skiitfult! jag vet inte vad jag ska göra :( det är typ gult, anser jag, men mamma och mormor säger att det inte är så farligt, men jag kan inte gå runt med det här. vågar man slinga över igen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0