Äntligen packning! Resfebern börjar komma

Heej!

Nu börjar packningen komma igång på allvar. Igår blev det flyttstädning hela dagen, idag hade vi besiktning av lägenheten, det gick bra, sköönt.

Jaa, och så har jag tagit tag i lite saker som man kanske borde gjort för en vecka sedan, växlat in pengar, köpt på apoteket, lite andra grejer och presenter. Presenterna fick bestå av en kortlek med 52 fakta om sverige som står på engelska, en varsin vikingmugg till föräldrarna och sverige kepsar till alla barnen, där det står sweden, snygga faktiskt.

så nu håller jag på o packar, går inte så bra. men nu kan jag inte vara kräsen när det gäller skor. tar med mig bara lite skit.

back to packning. kanske ska ut o äta sen. måste gå upp kvar över 4 imornbitti så det lär inte bli mkt sömn. resfebern börjar komma. jag vet hur det kommer att bli, stortjuta på flygplatsen när pappa och jag säger hejdå, martin ska antagligen med också. fy, det bådar inte gott kan jag säga..

om vi inte hörs innan så skriver när jag är i The United States of America!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas att resan gick bra gumman=)!!! kommit fram ordentligt... ? skriv o berätta sen hur du har det=) kramkram

2008-06-01 @ 22:35:31
URL: http://mariaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0