Amerikanska ambassaden

ska jag bege mig till imorgon. Det blir att åka från stan vid klockan 6 på morronen, då ska vi åka till krokek och så åker vi upp med johns pappa som ändå ska dit. klockan 9 ska jag vara på ambassaden, måste verkligen passa den tiden, emn det bör nog inte vara några problem.

nu på kvällen har jag då suttit med alla visumpapper, hoppas jag inte har missat ngt, det verkar vara riktigt strängt med att allt ska vara precis korrekt.

det blev lite hårt igår, somnade vid klockan kvart i 4 för att vakna vid kvart i 8 imorse. jag kan inte sova när jag druckit :S sen åkte vi ut till johns föräldrar till halv 10, jag fick köra. vi testade alkohol blåsarn innan. john hade 2,0 (!) hur fan lyckas man med det dan efter, medan jag hade 0,1, så det vart ju rätt självklart vem som körde ;)

helgen berättar jag mer om imorn eller så, trevlig iaf :)

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0