Akropolis

Hey youu.

Som sagt varit i Linkan idag, började med kompletteringen. Jag tror nog att Intertrade kommer att gå vägen :) Idag när jag åkte till Linköping kände jag varför jag verkligen vill till USA. Det är så jobbigt att sitta på den där bussen och till Universitetet, jag får sån jäkla ångest. Så omotiverande! Jag vill leva livet, inte göra någonting jag är halvnöjd med!

När jag kom in till stan hann jag gå på stan med john, hans mamma och pappa. kollade ingenting till mig själv faktiskt, skönt det. eller köpte ett par skor på rea som jag inte testade, hoppas de blir bra.

Sen gick vi och käkade på Akropolis, jättegod och bra mat. Sedan drog vi hem hit och så fick john presenter av dom och vi bjöd på fika.

Imorn måste jag göra frukost på sängen åt min pojk, redan klockan 7!  Sen på förmiddagen kommer Sammy Boy hit och så ska vi plugga.

För ett tag sen kom brorsan hit, kollar lite på fotbollen. Funderar på att ta en promenix om ett tag, om jag orkar vill säga.

image132

image178
mina killar är fan sötast ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men om man åker o ska bli au pair så lever man väl inte livet direkt? :S

2008-05-08 @ 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0