Wii

var nyss och spelade lite wii hemma hos hanna. jag måste nog säga att jag var skapligt usel, men träning ger nog färdighet ;)

idag har jag varit i linkan typ hela dagen, haft föreläsning och suttit med en stor inlämningsuppgift, det var verkligen på tiden att jag o sam tog tag i det där.

förra veckan fick jag ju reda på att jag ska göra omtenta i affärsrätten, hade fått 14.5 poäng o godkänt var 16, så det var lite surt. men det känns som att affärsrätten kommer att gå bättre nästa gång. det var visst 50 % som hade fått underkänt, skit mkt ju.

imorn ska jag förhoppningsvis skicka in min ansökan. hoppas verkligen att det blir av nu, behöver fokusera på massa annat känner jag. igår skrev jag klart mitt personliga brev, 6 sidor blev det :p

imorn ska jag ner till mammas jobb hyfsat tidigt för att nita ihop ansökan o lite så, sen blir det att åka hem till pojkarna och plugga :)

hanna får skicka mer bilder från festen tycker jag ;)



pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0