Uppe med tuppen

idag kom hundarna hit vid kvart över 6 på morgonen, det var meningen att jag skulle åka ut till mamma egentligen men john har inga vinterdäck på bilen så det vore ju inte så bra. Jämt när dom kommer hit så tidigt så går jag och lägger mig på soffan och försöker somna om, men dom vägrar ju såklart. och jag vet itne vad det är, men zack ska verkligen ligga precis vid eller på mitt ansikte vilket blir lite påfrestande efter ett tag :p nu kände jag att jag var tvungen att stiga upp iaf.
det skulle varit skönt med lite sovmorgon efter dom här stressiga veckorna som varit. i tisdags skickade vi tillslut in Intertrade, men det blev inte alls bra och igår hade jag tenta. jag hade trott att tentan skulle gå åt helvete eftersom jag inte hunnit plugga på den, men det gick sämre än så, det säger ju rätt mkt :p

nästa vecka har jag tenta i affärsrätt, den kursen är nog alltid bra att ha så jag ska försöka börja plugga lite på den idag. ingen dag här ledig inte. jag ska jobba ikväll, imorn och på lördag också. för imorn ska jag jobba extra, jag kan aldrig säga ifrån när någon frågar :S

imorse åkte pappa och dom till Indien, farmor och Ingemar ska med den här gången. Haha, farmor har haft resfeber i en månad typ och trackat pappa om vad hon ska ha på sig där nere och grejer. Hon har aldrig varit så långt iväg förut så hon tycker nog att det är spännande.

Nu har det btw blivit lite strul med johns resa till Asien som har planerats ett ganska bra tag. Dom har köpt biljetter och allting. Folk får väl fan ta hänsyn till andra, det är ju inte bara en själv det påverkar.
det värsta som finns är tofflar! folk som är tillsammans med ngn och skiter fullständigt i sina vänner, sedan när sin lilla partner är borta några dar, då kan man hitta på saker.
jag tror att det är jäkligt skadligt att vara i ett sånt förhållande där man bara måste vara med varandra hela tiden och att man inte låter den andra göra någonting, det hade definitivt inte jag klarat av. jag tror att man tappar bort sig själv helt efter ett tag och hur kommer det sluta sen? Jo, man kommer inte ha några vänner kvar, men rätt åt personen, så blir det när man tofflar och inte har en egen vilja :)

nu ska jag nog städa lite snabbt sen blir det frullisch. det är ju skitfint väder ute så det kommer nog bli långa promenader sen med pojkarna :D

image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0