tenta och lite partaj

idag blev det att gå upp tidigt, kvart över 6, för att åka till linkan och skriva mikrotenta. dt gick rätt hyfsat men om jag får godkänt så är det verkligen på håret, skulle vara jäkligt skönt, men inget jag räknar med.

nu är det bara att börja plugga externredovisning, satt ltie förut men var så jäkla trött, var tvungen att avbryta också för att åka till teatern och lämna referenslappar till marie louise. sen blev det sova middag och nu sitter jag här. snart ska vi iväg till en som heter stojan och köra wii och dricka lite, hanna och jag ska bege oss ut sen, vart vi ska märks ;) synd att soffan inte var sugen o att anna måste plugga. men nästa helg så ;)

ska fixa mig lite till nurååå

puss

image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0