Skickat in ansökan idag

Idag har det äntligen gjorts, skickat in min au-pair ansökan. tyvärr kommer jag säkert ha missat ngt så att dom skickar hem skiten igen :p vill bara börja leta familj just nu känner jag så att jag kan planera lite framöver. om jag hittar en bra familj så åker jag ju liksom 31:e maj, inte långt kvar. coolt det kommer att kännas att sitta på ett plan till New York alldeles själv :D Sen blire au pair skolan på Long Island direkt när man kommer fram. hoppas verkligen att allt går vägen nu, det har ju varit jäkligt mkt jobb med ansökan, ser verkligen fram emot det.

nu sitter jag o latar mig här. ska snart laga tacos som vi ska värma när john kommer hem från basketen. jag måste ju se "det okända" klockan 8 till 9 så då kan jag ju inte laga mat ;)

dom följande dagarna blir det massa jobb. torsdag till söndag och ganska långa dagar, men pengar blir det ju i alla fall, och det är ett skitbra jobb, jag trivs verkligen :)

ska ta en dusch nu
puss

image166au pair skolan på long island :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0