Shalala

Idag skippade jag linkan, har lite grejer att fixa här hemma. måste bland annat fixa ännu ett nytt bank id för att kunna lägga in på min nya data, sen måste jag ringa ner till teaterns biljettkassa, eftersom jag ska fixa in petta, tone, john och emil, sen har jag lite mer samtal att fixa. så är dagen upplagd dåå. sen ikväll blir det jobb och efter det kanske man skulle kunna spela spel eller ngt, det visar sig sen.

nu har min au-pair kontaktperson hört av sig till några av mina referenser iaf, hon hade tydligen varit imponerad över min ansökan och sa att familjerna antagligen skulle slåss om mig. hahaha, jag som var rätt missnöjd med ansökan, men hoppas hon har rätt, att man har lite valmöjligheter. det är ju liksom inte så lång tid kvar tills att jag eventuellt åker, så det vore ju bra ifall man fick kontakt med ngn snart.

inatt har john jobbat natt, han klev precis ut i vardagsrummet och pratade i sömnen stackarn :p jag vet själv hur det är att jobba natt, jag gjorde det massa i somras. i början var det rätt skönt att jobba natt, men efter några dagar och veckor blir man rätt pajj :p det är ju bra att han har lite extrajobb medan han pluggar iaf.

jag har gjort upp lite mål för mig själv som ska vara gjorda innan dom närmsta fem åren, alltså innan jag är 25:

[ ] Varit i alla kontinenter en längre tid
[ ] Jobba som volontär, förhoppningsvis med både barn och djur
[ ] Ha en bra utbildning
[ ] Få bättre självförtroende och bli helt självständig
[ ] Hoppa fallskärm och andra knäppa saker

jag har mer mål än så, men det här är dom största, haha självklart att hoppa fallskärm :p det är la bara att börja peta av råå.

nu borde jag fixa till mig lite om jag ska ta mig ner mot staden

ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Elin

okej, jo man vill ju verkligen prova men frågan är om man inte får men för livet, haha.. men det måste varit värst precis innan? aa fallskärm verkar ju också coolt men skulle isf hoppa tandem, aldrig i livet själv.. "nej hjälp, hur var det man vecklade ut den nu igen??!!" :P

2008-03-28 @ 20:40:13
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0