Monday

Idag har jag suttit hela dagen och gjort massa övingsuppgifter i externredovisningen, i och med det strunta jag i föreläsningen. Så trots det fina vädret har jag ej varit ute :/ men ska till maxi lite senare ikväll och storhandla samt kanske shoppa något?

till min födelsedag har jag önskat mig en bärbar dator av mamma och pappa, sen en stor resväska. vet inte vad jag ska önska mig mer :S detta inför min förmodliga tripp till USA, vad kan mer vara bra att ha? jag kanske tar en tripp på stan imorn och kollar om jag hinner, då har jag lite ärenden o fixa.

på torsdag börjar jag jobba igen efter tre veckors ledighet. nu på torsdag är det genrep på "Romeo & Julia" samt på fredag då jag också ska jobba. Kan vara rätt skönt att göra det tror jag, det blir ju lite extra tillskott i kassan också.

ska la sitta lite med "att förstå externredovisning" nu :p

puss 

image150 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0