Förtrollad

Japp, gårdagens partaj blev rätt så lyckat, även om det blev lite spontant :) förfesten var som sagt trevligast, det skulle vara kul med privatfest ngn gång, någon?

idag har jag varit på bio med lisa, vi såg "Förtrollad", jag tyckte absolut att den var bra. Det är något speciellt med Patrick Dempsey som var med i filmen och i greys anatomy, så charmig ;) james marsden som också är med i filmen hade jag en liten crush på när han var med i ally mcbeal när jag kanske var 12 år eller något, söt han med.

nyss har jag o john storstädat, det var behövligt kan man säga, skönt när det väl är gjort.. vi ska bege oss till neptun snart o hämta pizza, sen är det tv:n som gäller. stavis, sebbe o hoffe kanske kommer sen också, blir att se ngn film. jag ska lägga ut ett foto på sebbe btw :p hahaha.

 han är alltid kul att festa med ;)

är hungrig som tusan nu.... puss!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-02 @ 18:35:27
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0