Födelsedag!

Igår var det min födelsedag, 8 mars, kvinnodagen, absolut ;)

dan började med att jag fick frukost på sängen vid halv 8 eftersom john hade tenta klockan 8. det var rätt skönt att komma upp skapligt ändå.
samtidigt fick jag öppna presenter. av john fick jag en väska som jag önskat mig och så hade han målat en bild på mig och satt i en ram, jättefint! han är jätteduktig på att måla. tog med mig den hem till mamma sen där kalaset var och visade alla, trots att jag inte fick det, alla tyckte den var jättefin. sen ska jag få ett par skor som jag ska beställa från USA också :)

klockan 1 blev det kalas hos mammsen. vi kände att det nog skulle bli lite trångt med 26 pers hemma i min lägenhet, därför vi var där. den bästa presenten var självklart en bärbar data :D även john blev glad så att jag slipper att sitta här vid hans hela tiden :D
men jag fick mkt mer än så, pengar, stor resväska, väskor, presentkort, skor, massa örhängen och andra smycken etc.

på kvällen här senare blev det förferre. jag tycker att det var riktigt kul iaf! :D speciellt förferren, palace var okej. ringde dit innan på kvällen eftersom det är 21, så jag kom in smidigt, det var skönt.r ätt mkt folk där inne som man kände igen, bland annat perni ;) träffade några thailändska tjejer också, som jag aldrig träffat innan, då fick jag briljera lite med "sawadeee kaaa" :p haha, thailändare är så öppna och roliga.

  jag hoppas att anna o hanna och vilka det mer var som tog foton skickar dom till mig ;)

tack för alla sms och presenter! :)

puss

ti

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag tog inga foton, jag fotade några kort med Jojos kamera. Så tyvärr. Du, glöm det där sms:et med laddaren...det var min egna..hahah jag yrade lite. Fick tillbaka min mobil och laddare av jojo så det var den som låg där i =) Hoppas du hade en bra födelsedag, men de lät ju som de!
Pussssssssssss

2008-03-10 @ 17:39:21
URL: http://annalarsson86.blogg.se
Postat av: Perni

Hahaa heej! Jag hade himla roligt i lördags o det var ju skitkul att träffa er alla!! Måste kännas skönt att va 20 nu :) hoppas vi ses snart igen! Kramar!!/Perni

2008-03-10 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0