externredovisning tar kål på mig...

suttit med "Intertrade" i externredovisningen konstant i en vecka typ. sam åkte nyss hem men kommer hit imorgonbitti igen, hoppas verkligen vi kan bli klara imorn. tentan är ju på onsdag, man vill ju ha lite tid för att plugga.. uschalinge..

igår blev det party hemma hos petta i linkan :D det vart väldigt lyckat även om vi inte gick ut. john, jag, emil och lappen tog tåget hem så det skulle ju ändå inte var så kul att gå ut. istället var det väldigt skoj då man fick ha sångkompanjoner till "guldet blev till sand", inte många gånger man får det, edda och snusken hängde med bra där faktiskt ;p tyckte det var lite oförskämt då alla andra gick ut i köket istället :p haha.
om några veckor får vi ha lite ferre här hemma känner jag, det behövs ;)

idag har jag varit hos mamma på påskmiddag, mysigt :) efter det var jag hos pappa och gav han lite påskpresenter. godis, fondue-set, en fin mugg och en middag framöver tillagade av mig ;) jag måste ju bevisa att jag faktiskt kan laga mat eftersom jag aldrig någonsin gjort det hemma typ :p i veckan åker pappa och dom till indien igen, jag skulle också behöva komma iväg känner jag, jag vill ha ilte besked snart om au-pair juuu :) måste ju ladda upp med bland annat träningen innan jag åker iväg, och allt annat som måste göras.

är såå trött nu, men ska vänta tills john kommer hem som spelar tevespel hos stavis. vi ska antagligen se lost och käka chirre, aldrig fel det int :)

hörde en tragisk sak idag förresten. hemskt att få reda på sånt, samtidigt tror jag att det är bra för att man får en annan syn på livet, man börjar prioritera på ett annat sätt.

jag har ett underbart liv, påminn mig när jag gnäller nästa gång :)

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

En festeliless låter prima ;D

2008-03-24 @ 19:18:38
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0