Estocolmo

blev det igår. John skulle dit för att hämta ut en data och då passade vi på att gå på stan. shoppinghumöret var väl inte direkt på topp, men jag kom ändå hem med en fejk skinn jacka (skulle aldrig vilja använda riktigt skinn), en klänning, en liten väska och en bok för ovanlighetens skull. jag älskar att läsa böcker när jag väl har tid att göra det, nu är det tyvärr bara en massa kurslitteratur som gäller :/

ikväll blir det jobb, den enda dagen den här veckan så det är skönt. har så jäkla mkt att göra i externredovisningen nu. så jävla ointressant och jobbigt är det, stackars människor som får jobba med det där, inte speciellt kreativt, men alla har olika smak.
jag är rätt osäker på hela ekonomi utbildningen egentligen. det är en riktigt bred utbildning och man kan bli mkt, men jag vet inte om det är mitt "kall", det känns nog inte som det :S fast det är ju svåtr att veta vad man vill i den här åldern. det känns som att jag kommer att veta vad jag brinner för först när jag testat massa saker som jag alltid tänkt göra. USA blir en av dom sakerna.

au-pair ledaren som jag har kontakt med messade mig nu i söndags och skrev att hon tyckte ansökan såg jättebra ut, skönt att höra det, hade inte väntat mig det, men har alltid prestationsångest för nästan allt jag gör :p

imorn får jag se om jag hinner köpa lite påskpresenter till familjen och john, tänkte göra det i stockholm men orka itne kika runt så mkt. idag kom pappa förbi med ett stort påskägg, jag som inte ska äta godis :p jag ahr nog aldrig känt mig så fet som jag gör nu. ska ta en promenad till och från jobbet, då slipper jag ha ångest för den här dagen :p

nu ska jag fixa iordning mig och sen ta mig ner till jobbet:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0