En hel jävla dag

nyss åkte sam hem, vi har suttit med externredovisningen hela dagen som vanligt, blev tyvärr inte klara så imorn blir det att åka till finspång för att stress-göra-klart arbetet som ska skickas in vid 5. sen kommer jag vara helt slut o så är tentan dan efter. men som sagt, ska inte klaga så mkt, det är ju ens eget val att man pluggar överhuvudtaget, känns lite segt bara. vi får väl se om jag och sam kommer vara trötta på varandra efter att ha umgåtts så mkt, jag tror nog det ja :p det som är skönt med sam är dock att man kan vara brutalt ärlig och säga till om man tycker att han är pain in the ass utan att han tar illa upp, vilket han gör mot mig med ;p

nu ska jag ta och städa lite, det ser förjäkligt ut här hemma, men det blir nog lite slarvstädning :p ska nog antaglien laga lite mat också, potatisgratäng blir det nog för den som är intresserad :p

ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0