35 månader - går fort

Halloj. satt o fundera på vad jag skulle ha för rubrik och så kom jag på att jag o john har varit tilsammans i 35 månader idag! :D plus att vi dejtade varann typ 5 månader innan vi blev tillsammans. visst låter det mkt? ;) fast det har gått rätt fort. man lär ju verkligen känna varandra ut och in, john är min bästa vän, det kommer att bli tomt sen när båda ska resa.. men det kan vi nog behöva.

idag har jag gjort lite ärenden och sen åkte jag till mamma. hos mamma har jag gått promenix med hundarna i det fina vädret, sen plugg, laga mat och så har mamma lagt i lite ljusa slingor i mitt hår, det behövdes kan jag säga! :)

nu ska jag kolla lite tv, johns kompis petta är här så vi kanske kollar på ngn film så småningon. ngn film att tipsa om?

puss



image152 image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0