29 mars

Tjenna!

Idag har jag haft sovmorgon, gick upp klockan 10, riktigt skönt :) även på helgerna ställer jag klockan på 08.30, men idag kände jag att jag inte pallade att stiga upp. hade tänkt hänga med john, emil och edda på stan men det blev så stressigt nu också.
nästa vecka måste jag på stan och hitta en liten sexig outfit, för antagligen ska jag med hanna till hennes morbrors "sexparty", haha det låter så illa när man säger så, men det handlar alltså om att alla klär ut sig till ngt sexigt. jag såg på partaj härom veckan att de hade ngn sjuksköterskedräkt, haha den får man väl kanske testa :p enligt hanna behöver man definitivt inte vara blyg, jag har sett några bilder från förra årets fest och jaa.. dom är ganska vågade :p men det är ju skitkul ju, roligt att träffa lite nytt, äldre folk, vem orkar gå till otten och till och med palace nuförtiden? (även fast jag knappt kommer in på ställena)


i eftermiddag blir det jobb på teatern, tredje kvällen i rad.
igår var john, emil, petta och tone på teatern. jag hade förvarnat dom innan om att föreställningen faktiskt inte är så bra, men det struntade dom i. igår i pausen när jag frågade vad dom tyckte så garvade dom bara, sedan hade tydligen john och emil sovit sista akten.
själv är jag inte förtjust i föreställningen, men som alla andra så blir den bättre när man kollat på den några gånger. mina favoritscener är när Julia står på balkongen och sedan när dom står på stegen, det är gulligt :) resten kan dom typ klippa bort :p
efter teatern gick vi och tog en snabb fika på fräcka, 20 minuter hann vi innan dom stängde.

ikväll efter jobbet blir det lite party hemma hos stavis, eller förferre alltså. jag är ju inte hemma förrän 10 från jobbet, så det blir ju lite stressigt, men det blir nog skoj. jag har aldrig varit i stavis nya lägenhet än.
vi får se vart det bär av sen, men jag röstar till ngt lite mer softare ställe, studentstället eller ngt annat.

nu ska jag försöka plugga lite affärsrätt och käka frulle.

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja usch det kan jag tro :) ikväll blir det palace eller hugo tror jag! vad ska du hitta på då?

2008-03-29 @ 15:26:58
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0