Vardagsmotion är det som gäller för mig!

känner mig lite stolt, idag har jag gått till norrtull, från söder eftersom jag skulle ta campusbussen. sen gick jag en ganska lång promenad till hundarna och så gick jag till jobbet och nu har jag även tagit en promenad hem från jobbet :D riktigt skönt att gå faktiskt, i alla fall när det nite är skitkallt ute, nu ikväll var det jätteskönt, men kanske berodde på att det är så jäkla varmt på teatern när 400 pers ska ut samtidigt. idag blev det en liten specialare på slutet, richard (huvudrollen) dämpade applåderna och fick 450 pers att sjunga "ja må hon leva" till en av östgöta teaterns skådespelare som fyllde 70, snacka om uppvaktning ;) haha.

imorse gick jag upp 05.45 (!), det var ett tag sen kan jag säga ;) det jobbiga är att jag måste gå hemifrån halv 7 på morronen när jag börjar kvart över 8, men det är sånt man får ta när man pendlar. till råga på allt, när jag väl kom på bussen så trodde jag att jag skulle få sitta ensam, vilket alltid är skönt. sen kom det i allla fall o satte sig en bredvid mig och tänder lampan ovan, jag som ville sooova.. jag har tänkt på det, är det äkta typiskt tråkigt, osocialt svenskt att inte vilja sitta bredvid ngn på bussen?

imorn blir det partaj i linkan hos carrooo! blir antagligen att gå ut på ngt studentställe.


På tal om annat, jag vill hoppa fallskärm! :D Jag har ju redan gjort det värsta, hoppat bungyjump, på ngt sätt tror jag att det är värre eftersom man måste dyka ner med fötterna fastspända. jag har itne scannat i bungybilderna igen, men här är john när han hoppar: 

image94
  

party!


ska la datanörda lite till. är helt uppe i varv nu efter musikalen, kan omöjligt gå o lägga mig.. får se om det blir ngn föreläsning imorn?!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0