Upp tidigt i onödan...

Halloj!

Nyår blev som sagt inte som tänkt, men jag hade kul i alla fall :D haha, det slutade oväntat med massa dans på ett litet litet ställe i stan :P jag o hanna var typ de enda på dansgolvet, förutom några gamlingar :p

den senaste veckan har jag inte hunnit med så mkt, jag har tenta nästa lördag o måste plugga som fan på det.. det känns som att jag borde läst lite mer, känner mig lite småstressad, det är i mikroekonomi, 700 sidor tjock bok på engelska..

idag skulle jag till linkan för en gångs skull, det är typ aldrig några lektioner, men idag var det repetitionsföreläsning som skulle vara skitbra att gå på. jag gick upp vid kvart i 8, sminka mig och styrde, vid tio i 9 gick jag ner till norrtull o bussen skulle gå därifrån vid 20 över 9. nehepp, det kom ingen buss, det visade sig att bussen bara gick 08.20 o 12.20 den här veckan, skitdåligt ju! annars brukar den gå en gång i timman.. så det var bara att ta sig hem igen, som tur var fick jag skjuts av therese ;)

så då bestämde jag att åka ut till pojkarna idag igen, ska försöka plugga, men zack vill bara busa hela tin o det går inte att säga nej till sötnosen :p

snart kommer johnis hem :D han undra ifall jag ville ha ngt därifrån.. hmm vet inte, finns det det :S

min data har pajjat hemma förresten, skitjobbigt, då kommer det säkert gå på några tusen.. förra året blev det massa oväntade utgifter, 6500 stulet på visat, 1200 parkeringsböter, martins bil som jag råkade repa lite :P antagligen några tusen.. hoppas det blir bättre det här året :P

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0