Tentaplugg..

Idag har jag försökt att sitta hela dagen och pluggat, rätt okej har det gått, nu börjar jag dock komma till typ sidan 300 i boken och det börjar bli svårare, så det känns som att man bara sitter o läser och antecknar utan att man egentligen tänker på vad det står.. men omedvetet ska man väl ha lärt sig något i alla fall, förhoppningsvis:p

imorse blev det lite åkande fram och tillbaka. jag hade ställt klockan på kvart i 8 för att komma upp tidigt, istället gick jag upp kvart i 9. jag hade värsta sjuka drömmen :S jag drömde att jag var på teatern och att det var krig där med massa amerikaner, men föreställnigen visades i alla fall, och sen förvandlades allt till ett disco o jag vet inte vad :S jag tog mig upp kvart i nio i alla fall, skyndade mig och sen ut för att åka hem hit till mamma. innna jag kunde köra iväg för jag tvungen att skrapa rutorna i typ tio minuter, frosten satt som berget, helt sjukt. jag tog mig i alla fall hem men när jag väl var framme hade jag inte hemmanycklarna, så jag åkte hem till lägenheten, kollade men hittade inga, sen till mammas jobb för att ta hennes. när jag väl kom hit låg mina i vinterträdgården, så idag ska jag inte glömma dom!! jag måste få bättre koll på alla nycklar, alla som känner mig vet att jag är en slarvmaja :p

snart ska jag åka iväg o jobba lite, det blir bara ikväll o på lördag, skönt det :) john kommer hem på lördag kväll, så direkt efter jobbet måste jag laga ngn god mat, och köpa massa chips o godis. 
jag sa till honom att han kan köpa några navelpiercingar om han hittar några fina, jag tappar ju jämt på ngt konstigt vis, sen en väska, så vi får väl se om man får ngt:p han ska bjuda mig på en resa ngn gång snart, jag fick det o lite mer i julklapp av honom, till europa. bara skönt att komma iväg lite, rom kanske? 

på lördag ska jag iväg o träna, 2 ggr i veckan måste det bli! mamma har börjat på viktväktarna, 2,8 kg har hon gått ner på en vecka, skitbra :) men så mkt kommer det ju inte att bli varje vecka. jag försöker äta mat var tredje timma nu också, morötter har jag börjat käka som mellanmål, bra för färgen o naglarna :P

aja, måste fixa det sista nu.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0