Tentan gick åt *pip*

Heej!

Nu är jag hemma norrköping igen. Så här har min dag sett ut hittils:

uppe med tuppen 06.15, käka frukost och fixa mig på 25 minuter, efter det hämta therese mig.
Väl på väg till linköping trodde vi att vi antingen skulle dö eller missa tentan. Hennes vindrutetorkare pajjade och höll på att flyga av bilen hela tiden, vilket skulle vara katastrof för att det regna och blåste som fan :p vi kom tillslut fram till linköping i alla fall, då var det bara sätta sig och göra provet. Jag förstår inte varför sånt som lärarna tagit upp på föreläsningarna inte kommer med? Nu kom istället diskonteringstabeller och grejer med, som jag aldrig har läst om, men men, det var bara att flumma :p men som sagt, det gick uselt! 20 poäng var godkänt och jag har antagligen fått 10 ;) jag satt från 8 till halv 12, sen kände jag att jag inte hade mkt mer att ge..

ikväll får vi se vad som händer, jag är lite partysugen, eller i alla fall att gå och ta ngn cider. I för sig lockar en svullkväll ganska mycket också... vi får la se :)

på måndag börjar en ny kurs, affärsrätt, måste beställa lite böcker idag.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0