Solen var framme idag!

Hey yoou!

Imorse åkte jag hem till mamma där jag var med pojkarna hela dagen. Vi tog en ganska lång promenad, och gissa vad!? Idag var solen framme! Haha, det är man ju inte speciellt bortskämd med :p Jag märker att jag blir på mycket bättre humör när det är soligt, mycket piggare, så vi får hoppas att det blir fler sånna härliga dagar :)

Lite plugg har det blivit idag också, men inte alltför mkt. Har varit tvungen att tvätta + laga mat gånger 2. Sen blev det en lite spontan shoppingtur. Köpte ett par jeans, ett par svarta höga stövlar, en partykorsett och en partyväska :) förra veckan btw köpte jag ett par fina pumps som jag fall för på en gång, dessutom var de på rea, det är ju aldrig fel ;) det ska bli kul när våren kommer, då kan man variera sig lite mer. O jag vet itne vad det är, men jag dras hela tiden till pumps, jag älskar höga pumps, men försöker att inte köpa så många eftersom jag ändå inte kommer att kunna ha några förrän om ett par månader..

nu ska jag blanda lite nätsurfande med pluggning ;p

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0