SnoozeSnooze

Det gjorde jag imorse. Tänkte vara duktig och stiga upp vid 8, det blev inte förrän 10 över 9. det skulle ju vara mkt bättre om man bara ställde om klockan en timma istället, man skulle ju sova mkt bättre.. men man lär sig aldrig :p
 
hanna har lagt upp massa gamla bilder på sin blogg, haha det finns ju roliga minnen till alla de där tillfällena :D Jag tycker att vi borde fota mkt mer, men nu när hanna har sin festkamera så ;)

idag har det blivit föreläsning i linkan och för ett tag sen var jag och solade på sol & motion, de har rätt bra solarium där faktiskt.

ikväll är det massa bra på tv :D bones, carolina gynning, brothers & sister m.m, det blir alltså en kväll framför tv:n ;) men först ska jag läsa på lite affärsrätt, det visade sig när jag pratade med mamma idag att hon redan har de böckerna som jag har köpt för nästan en tusing, det blir nog att skicka tillbaka lite, vet inte om hon hade alla 4 böcker eller itne, men är ledig imorn så att som vanligt blir det att åka hem, då kan jag kolla :)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0